srijeda, 10. lipnja 2015.

Oh,Summer

Ej ljudi,long time no write.Danas mi je bio zadnje dan skole,nadam se da ste i vi sa njom zavrsili.Izvini te sto dugo nisam pisala,nemam neki opravdani razlog ali eto nisam.Pokusa cu sada da redovnije pise.Valjda vas nije puno otislo sa bloga.Tema o kojoj cu vam danas pisati jeste ljeto koje je upravo pocelo,pa hajdemo i mi onda haha.



Like what to do on basic summer day?


Svi se mi pitamo sta da radimo 3 mjeseca slobode,ako idete na popravni onda svi znamo sta cete raditi haha.Sada cu vam dati par savjeta sta da radite preko ljetnog raspusta.hajdemo poceti:


1.party time!!!

Vecina roditelja radi preko ljeta dok mi imamo cijeli dan kucu/stan za sebe,ne mora to biti neki party vau vec samo najbitnije osobe.Kupite neke grickalice,slatkise,sladolede sve sto volite i necete primijetiti kako je brzo dan prosao.


2.music is my life.

Naravno,nekada cete se naci u situaciji da samo zeli te biti sami,ali vam je ipak dosadno.Ja kada se nadem u toj situaciji upali muziku i pretvaram se da sa shakira  (lazem) haha.Moja najdraza pjesma sada je Hey mama.Kazem vam muzika je lijek za sve pogotovo za dosadu.




3.Wach series,movies and shows.

Proslo ljeto sam provela gledajuci serije.Serije gledam na http://www.couchtuner.eu/ a neke najbolje su:

Awkward
girl meets world
youneger
izombie

Filmove gledam na http://www.filmovita.com/,mislim da je tu najbolje da sami birate filmove koje vama odgovaraju.Napisi te u komentar vas najdrazi film pa koji mi se najvise svidi dobije posvetu u sljedecem postu  naravno i osoba koja ga je preporucila hahah.

4.Write  your thoughts favorite songs, dearest thoughts, your feelings

Sto hocu reci pocnite dnevnik,to moze biti blog ,obicna sveska nesta sto moze te podijeliti svoja desavanja i dozivljaje sa ljetnog raspusta.Ja jako voli pisati jedan dnevnik sam ispisala,jako sam ponosna na sebe jer se osijecam kako da sam napisala knjigu haha

5.Make some moneyyyyy

Mi cure volimo da kupujemo i da trosimo pare na stvari koje nam bas nisu potrbne haha budimo iskreni,i kada skola pocne imacete novac za novu odjecu,tene,torbu ,sminku i druge stvari.Par nacina na koje moze te zaraditi nesto novca jeste

pomagati mami u kucnim poslovima,mislim da biste ovo trebali uraditi i bez novca 

odvajati od dzeparca

pomagati komsijama u nekim stvarima za koje znamo da ce nam dati novac npr otici im u prodavnicu

cuvati nekoga mladeg od sebe,jer onda tu dolazi i odgovronost jer se brines za malo bice haha 






Summer clothes,what to wear??

Odjeca je najmanji problem na ljeto jer svi furamo svoj neki stil,ali da cu vam par neki slikica koje mi se svidaju pa ako nemate inspiraciju,you came on right place hahah

1.


Ova kombinacija mi se svida jer je lagana,posebno za one dane kada je super vruce.

2. 
Haljine su odlicne ideja za ljetne komibinacije,jer izgleda ko da ste puno ulozile vreme na svoj igled a u stvari ste samo obukli obicnu ljetnu haljinicu.

3.


basic ****


Best summer music


Napisacu vam sada neke svoje naj ljetne pjesme ili uglavnom drage pjesme 



love it



just dont to much for my little heart



cuz i can



yeah...


Eto ljudeki nadam se da ste uzivali u ovome postu i dam se svidio,mislim da je dobar za novi pocetak .Pokusa cu da pisem redovnije i izvini te zbog lose gramatike.Komentiraj te i ostavi te svoje misljenje.Sada se zeli zahvaliti Emmici za koju se nadam da jos pise na blogu jer odlican hahah na dizzu koji je ona napravila.Mislim da ce novi post biti sada u subotu.To je to sto sam vam imala reci,voolim vas sve i caoos



Post made by:alimx



3 komentara:

  1. Hmm, prvo da pitam: Alma, jesi li to ti?!!!! Ajme, a ja mislila da je svo malo starije društvo otišlo! Pa, meni će ovo ljeto biti super jer je ovo prvo ljeto da sam emo i da slušam rock i metal pa ćemo ja i moja sestrična ajmo reć ludovat haha. Ja ne volim baš ići na more, mrzim kratke hlače a kupaći i da ne spominjem. ali dobro, barem nema škole. Meni je sutra zadnji dan škole. Što da još kažem, javi mi se još nekad na blog (; bb by:Liar_Arijana_King Tuth (www.adventureworld.bloger.hr)

    OdgovoriIzbriši
  2. Savrsen post. Pesme su savrsene i bas mi se svidja ova sto si podesila na blogu. ♥

    OdgovoriIzbriši