ponedjeljak, 6. listopada 2014.

Novi Blog!

Ej,moji ljudeki  bloger se vise ne moze vise koristiti izvan Hrvatske.Pa sam odlucila napraviti ovaj blog.Dizz i nije nesto ali uskoro cu ga popraviti.Sacu napisati bar stvari o meni i ovo je super kratki uvodni post.Jako mi je zao jer stari blog mi se jako svidao,ali trudicu se i na ovom blogu.


10 fact about me!

1.Ja sam Alma s Bloga Little Things.bloger.hr.
2.Imam 13 godina.
3.Naj boje su mi ljubicasta i bijela.
4.Naj filmovi su mi :Love me,The first time,the foult in are stars.
5.Veliki sam DIrectioner :3
6.Naj blogovi su mi svi hahah ne mogu izdvajati.
7.Najvise volim gledati simsone i jesti pizuu.
8.Sretan Bajram svima.
9.Mislim da mi se blogger vise svida nego bloger izgleda nekako bolje :)
10.Nek mi neko u komu kaze kako se pravi dizz na bloggeru jer ja ne znam haha.

O cemu cu da pisem?

Pisacu o pricama,modi,poznatim licnostima i o sve sto svaki teenejder voli.Ovako ako u ovom postu bude 20 komentara onda cu za dvije sedmice napisati pricu u djelovima,koju cu svaki dan objavljivati.Kada na svakom bude po 5 komentara idemo dalje haha.Nadam se da ste uzivali u ovom kratkom postu.Komajte i do sljedec posta haha Volim vas.
p.s kako je tesko naci ime za ovaj blogger hahaha

Broj komentara: 5:

  1. Hey, ja sam ti kommao nekoliko puta, moje ime je Karlo. Eto, supp post. Ja radim dizzeve na sramotan način, neću ti ni reći :P. Novo kod mene pa please kommaj <3

    OdgovoriIzbriši
  2. link moga bloga je little-club.blogspot.com xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam htjela napraviti blog na blogeru ali ipak sam se odlucila tu. Skroz je glupo sto se vise ne moze koristiti izvan Hr. Msm ne razumijem cemu to al eto ... tu je mozda nekako i bolje. Svidja mi se ideja za pricu :D
    Posjeti moj blog i komentiraj - yala-youalwayslivealone.blogspot.com ♡♡

    OdgovoriIzbriši
  4. jedva čekam priču i tamo si trebala pisati priču jel da haha xd jooj drago mi je da si se prebacila na blogger nekako ima više opcija haha xd eto ja ti želim sve najbolje i da danas ću nadajmo se naći vremena da ti napravim dizaajn <33

    emma icat
    iamforeverdirectioner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je novi blog i jedva čekam daljnje posteve.Ja sam isto napravila novi pa posjeti i ostavi kom. www.benzoholic.wix.com/fashionvictim by:Benzoholic

    OdgovoriIzbriši