četvrtak, 18. lipnja 2015.

#Justbeyourselfa

Ej ljudi,kako ste mi ?Evo danas sam odlucila dam pise post na temu justbeyourselfa.Zelim da objasnim zasto bas to i me i ovo a na kraju.Justbeyourself na prevod na bosanski znazi samo budi ono sto jesi,odabrala sam ovo ime za blog jer gledajuci ovako ima puno blogova o modi i sminci,a ja se bas puno i ne razumijem u to haha.Ovaj blog je trebao da bude mjesto gdje mozemo da podjelimo svoje misljenje i ono sto nam smeta o svijetu u kojem zivimo i ljudimo s kojim dijelimo zrak haha.


Svi i imamo ne sigurnosti zbog kojih nase samopouzdanje pada radi misljenja drugih ljudi.Bar mene licno je uvijek bilo strah sta ce neko reci o onome sta sam obukla,rekla ili uradila.Uvijek bih krila onu pravu sebe,radi misljenja ne bitnih osoba koje sam cekaju kada ce nekoga obrukati i nekoga natjerati na suze.Ljudi ne shvataju da su rijeci jace od bilo kakvog oruzja.Ubija te iznutra polahko ali sigurno,sve dok mi sami ne shvatimo da mi nas zivot je vrijedniji od bilo cega na ovom svijetu.Zadnja osoba na koju bih trebali dici ruku jeste sam mi,puno ljudi je pokusalo skratit svoje muke rezanje,trovanjem lijekova radi ljudi kojima je jedini cilj u zivotu da uniste druge zivote.Sto je najgore oni spustajuci druge pokusavaju uzdici sebe jeri sami imaju nesigurnosti.



Ovo je osjetljiva tema za svakoga ko je bio izazivan od strane drugih ljudi,samo zato sto su bili jaci na rijecima.Nismo svi isti,ne podnosimo svi isto bol,neuspijehe,i druge stvari koji  nas cine slabijim.Sigurno ste culi za Amendu Todd,evo vam link videa pa sami vidite o cemu se radi.


Na ovaj video svaki bih se rasplakala,jer poslije stalnog mucenja,prozivanja groznih imena.Ona se razbolila,zubila sve sto joj je bilo drago i milo i na ovom svijetu ostala sama,bila se i selila ali ni to nije pomogla,bila je naivna i mlada imala je samo 11 godina kada je odlucila da uradi nesta grozno.Nesto sto je mislila da joj je zadnja sansa i da nema drugog nacina da se rijesi svi njeni problemi.Odlucila se je ubiti,radi misljenja i prozivanja drugih ljudi.Ovo me natjera da se zapitam,da li mi stvarno zivimo u svijetu gdje ne mozemo nikako pomoci jedni drugima,da smo puni mrznje i bijesa za druge ljude.Da jedva cekamo da rasplacemo druga/drugarica,da uradimo nekome nesta lose i kada shvatim koliko ovaj svijet ima mana na kojima niko nista ne radi da bih se to promijenilo.Uvijek ce se naci osoba koja se bori da svijet postane bolje mijesto.Koja je prosla kroz isto sto i ova djevojcica ali je bila jaca i prezivja sve grozote svoga djetinjstva,mozda ona nema lijepa sijecanja na djetinjstvo,ali zna da u zivotu sve prode.Tuga,bol i cak i sreca sve su to prolazne stvari u zivotu,nista ne traje zauvijek i sve ce jednom proci samo treamo biti strpljivi i boriti se da se nama ovako nesto ne desi.

Sigorno se pitate kakve veze sve ovo ima sa onim sto mi zelimo da budemo?Ima jer put do sretnog zivota nece biti lagan i uvijek ce biti ljudi koji ce nas osudivati za ono sto mi radimo i volimo.Ali mi cemo ostati jaki i biti cemo ponosni na sebe jer nismo dopustili da osobe cije misljenje nije nimalo bitno uniste nase snove.Niko nije savrsen svi imamo mane,to bih svi trebali znati jer zelim da znate da i ljudi koji osuduju druge nisu ni blizu savrsenstva jer ono ne postoji medu nama.Mi smo svi samo obidni ljudi sa manama,koji ne znaju sta i cega sutra.mi sami stvaramo svoj put,ali na kraju za sve se zavrsi isto,svi budemo na istom mjestu sa istim krajem.



Eto ljudi to je to za danas,nadam e da ste shvatili poruku moga posta i da ce podijeliti svoje misljnje sam monom u komentarima.Do sljedeceg puta.Caoo <33

Post made by:Almix 

xoxo







Broj komentara: 13:

  1. Post je savršen. Veoma si talentovana za pisanje i to se vidi. Slažem se sa svime što si napisala i drago mi je da si odabrala baš ovo ime za svoj blog. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka cast za temu koju si odabrala . Nista od ovoga nisam dozivela na sopstvenoj kozi, ali sam bila svedok toga koliko reci mogu da zabole. Na zalost zlih ljudi je bilo , ima ih i bice ih i koliko god to bolelo mi nismo u stanju da ih promenimo. Ali ono sto je najbitnije je da smo u stanju da promenimo sebe . Da drugacije podnesemo bol ,neuspehe i druge stvari koje nas cine slabijim. I da pronadjemo nacin da se borimo protiv najjaceg oruzja u covecanstvu - ostrih reci. Ja sam se malo raspisala , ali mi je tema stvarno dala inspiraciju .


    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno si ovo napisala...slazem se sa svim sto je napisano u ovom postu.Morala sam da pogledam video i zaprepastila sam se.Ostala sam bez teksta.Jedna mala greska da navodi na tako nesto veliko.Najbitinije je da ne brinemo sta ce ko misliti o nama vec sta mi mislimo sami o sebi.Nikada nikome ne bih pozelela nista slicno sto sam pogledala u ovom videu,niko to ne zasluzuje.
    Poseti moj blog,ako ti se dopadne uclani se --- http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si ovo napisala..divno napisano..stvarno svaka cast

    funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Reći ću samo ovo: If people are trying to bring you down, that means that you are above them ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. I da, sad pišem post, pa će biti za koju minutu na blogu ;) little-club.blogspot.com I ako ti treba novi dizz javi ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na komentaru i lijepim riječima :D Ja sam samo pogledao prvi film :(, ali sad jedva čekam treći di, pogledao sam trailer na FB-u jedno 10000000000000 puta, i malo sam previše opsjednut, ne znam zašto haha ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. U potpunosti se slazem sa tobom. Svaka cast:)) Posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. sjajna pesmaaaa <3 <3 <3
    jako lep post :)
    ako zelis da se zapratimo kazi :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogsp

    OdgovoriIzbriši
  10. ovaako almaa <3 kraljice moja,moram da ti komentarišem post, samo da kažem da si u potpunosti u pravu za sve..ja mrzim one koji me zapravo ponižavaju i vrijeđaju da bi se istakli ,ja imam mnogo iskustva s takvim osobama, tako da.. hm,ne znam šta da ti kažem ,glupost,nemaju svoga života pa pokušavaju moj unišitit.i da reklamiraću te sada u ovom novom postu <3 iako nije sad da sam ja neki ,da te može pošteno izreklamirati.hahah xd
    "Uvijek ce se naci osoba koja se bori da svijet postane bolje mijesto." -ovo je rečenica koja je predivna,i da mislim da svi ljudi koji zapravo proživljavaju sve loše stvari oni su samo na iskušenju i na kraju takvi ljudi najčešće i uspiju u životu,a vezano za samoubistvo,znam ,ne znam haha xd ne znam šta da kažem na to...stvarno je tužno,moram pogledati ovaj link,al mislim da će me uništiti. odlična tema stvarno,mnogo se toga može reći.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  11. Okej,ovaj post ti nije trebao. Pokvarila si mi jutro. :( Totalno istinito. Reci su suvišne!!

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlična tema!
    http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši