srijeda, 15. srpnja 2015.

Moje najdraze serije*__*#1

Ej ljudi,danas cu vam napisati spisak mojih najdrazih  serija i reci cu vam nesta o njima.Ja gledam puno serija i ,jer nemam pametnijeg posla haha.U komentare napisi te svoje naj serije.Odlucila sam da uradim jedan serijal na blogu  "Moji najdrazi" pa nesto hah.Hajdemo poceti:


Prva na spisku jeste the vampire diaries.Ima 6 sezona,mislim da ste svi culi za ovu seriju.Ako niste evo ukratko o cemu se radi.U Elenin zivot ulazi stefan koji je vampir,u pocetku su njih dvoje zajedno a kasnije kada i elena posatane vampir ona se zaljubljuje u stefanovog brata dejmona.Njen se zivot totalno promijenio,najbolje drugarice su caroline koja kasnije ce biti sa stefanom i bonnie koja je vjestica ona je sa eleninim bratom u vezi koji je vampire haunter.To je nesto ukratko jer mislim da treba te pogledati ovu seriju jer je predobra i vjeruj te mi  posta ce te odmah opsjednuti.Evo vam link gdje je moze te gledati:
http://www.couchtuner.la/watch-the-vampire-diaries-online-show/

Druga serija je pll ili pretty little lires najbolja serija ikada,osjecam se kao detektiv kada je gledam haha i ona ima isto 6 sezoni,odnosno 6 sezona se upravo pusta.U ovoj seriji se govori o 4 lazljivice koje progoni -A.To se sve desava zbog Alison koja je bila voda te grupice.Kada je nestala njene najbolje drugarice pocelo je progoniti -A.Za kojeg se sumnja da je Wren spolier.Ostale lazljivice se zovu Spencer,Aria,Hanna i Emily.Evo link gdje moze te gledati seriju:
http://www.couchtuner.la/watch-pretty-little-liars-online/

Treca  serija za koju vam govorim jeste Teen wolf.Serija ima 5 sezona,ja sam dosla do 2 sezona,pa vam ne mogu nesto puno reci.Uglavnom Scott postaje vukodlak i bori se protiv alfe koji je sve jaci i jaci jer pretvara drugu djecu u vukodlake toliko sam ja skontala.Njegova djevojka lovi vukodlake i ima najboljeg prijatelja stajles.Evo link:http://www.couchtuner.la/teen-wolf/

Cetvrta serija jeste Faking it.Govori se o dvije najbolje drugarice koje glume da su gay radi popularnosti. Amy misli da je ona stvarno gay i zaljubi se u Karmu svoju bff.ALi karma se ne osjeca isto,ona je zaljubljena u popularnog momka Liama.Evo linkic i za ovu seriju :http://www.couchtuner.la/watch-faking-it-online/

Zadnja serija za koju vam danas govorim jeste Awkward.IMa 4 sezone i nadam se da ce biti 5 jer je serija preeeedobra.U seriji se govri o ne popularnoj djevojci Jenni koja se samo zeli uklopiti.Jenna je otisla na proslavu na kojoj se zaljubila u popularnog momka Mattya.Oni ce prekidati,pa se opet pomirivati jako je cool serija jer ima puno detalja koje stvaraju nekako realisticnom i jako je zabavna.Evo link:http://www.couchtuner.la/watch-awkward-online/

Eto to je mojih top 5 serija,nadam se da vam se svidio post i da vam je bar neka zapala za oko haha.Kommaj te i caoo
-Almix











Broj komentara: 19:

  1. Svida mi se jaako ova ideja, ja sam pogledao prvu epizodu Slatkih Malih Lažljivica, ali nigdje nisam mogao naći drugu, a i uvijek sam razmišljao o gledanju Vampirskih Dnevnika, tako da hvala na linkovima <33 I ona prva slika je skrooz istinita haha xD Zanima me gledaš li ti neku seriju koja je trenutno na TV-u? Ja često gledam Doma TV i Arrow, NCIS i sve te kriminalističke serije obožaavammm ♥ Hvala na kommu <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Blog je sjajan, i ja gledam TVD i PLL takodje trenutno gledam American Horror Story i preporucujem ti i da nju pogledas ako volis horore (nije toliko strasno)...

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko sam ja tebi zahvalna za linik serije "Pretty litle liars". Dugo sam trazila seriju , ali bez uspeha tako da me je tvoj link spasio. Inace ne sumnjam da su i ostale serije dobre medjutim nemAam vremena za sve njih s obzirom da jos nisam zavrsila " Gossip girl" ( serija je neprevazidjena) , a vec me ceka "Pretty litle liars". Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post!Za sve serije koje si navela,sam cula a vecinu gledam.Moje omiljene serije su Game of Thrones,Pretty Little Liars,Gossip Girl (definitivno bih je stavila u ovaj post) :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan ti je post. jako mi se sviđa. posjeti i ti moj: http://justbeyourselfa.blogspot.com/
    nadam se da će ti se svidjeti :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. od svih serija najvise mi se svidja Awkward , zato sto sam jedino nju gledao na MTv-u xDD


    ilordogaming.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Vecinu serija nazalost nisam gledala,ali pogledacu hvala puno.Super post zapratila sam blog:).
    oneloveonestyle.blogspot.com

    Nov mi je blog pa mi znaci svaki clan ako ti se svidja uclani se :D ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno i nisam baš upućena u serije jer se ja bavim više čitanjem knjiga,nisam baš ljubitelj ni filmova a ni serija,ali moram priznati da sam za sve ijednu čula i teen wolf sam jedno vrijeme pratila i moram priznati jako je impresivna,awkward sam gledala preko mtv nisam sigurna koja je tamo bila sezona ali serija je odlična,a isto tako i faking it, i jako mi se sviđala.vampirske dnevnike nisam nikad započela ali razmišljam ,haha xd

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa iskreno nisam ljubitelj serija. Radije na brzinu pogledam neki film ili procitam nesto. Wampire Daires je dobra serija i stvarno bih je preporucila. Eh,sada posto sam veliki fan Disney kanala izdvojicu i neke serije odatle. Pa,moje omiljene serije su : Srecno Carli,Devojcica upoznaje svet, Nisam ja, Cekajuci sunce, Sezona visnje,Miris jagode...


    P.S poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa iskreno nisam ljubitelj serija. Radije na brzinu pogledam neki film ili procitam nesto. Wampire Daires je dobra serija i stvarno bih je preporucila. Eh,sada posto sam veliki fan Disney kanala izdvojicu i neke serije odatle. Pa,moje omiljene serije su : Srecno Carli,Devojcica upoznaje svet, Nisam ja, Cekajuci sunce, Sezona visnje,Miris jagode...


    P.S poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo je super :)) ja obozavam serije i stalno ih gledaam hehh trenutno gledam tree hill ispocetka heh

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  13. sjajan post!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Gledam većinu ovih serija, a najbolja mi je PLL. Obožavam Alison! ♥ x

    Poseti moj blog: jasminadi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja obožavam Pll ali jedva čekam da završi. Gledam od samog početka i gubim živce zbog te serije.



    BLOG : uniqueyeah.blogspot.com
    INSTA : instagram.com/uniqueyeah

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve serije su super. Faking it ne gledam, ali čula sam da je odlična. Ostale 4 pratim, a PLL mi se ističe kao najbolja. Svi smo mi -A, muahaha.

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. AJME MENE, OVA POISON NA PLAYLISTI *____* BTW. imam novi post ^.- little-club.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Slatke male lazljivice su cool :)

    OdgovoriIzbriši